Niebezpieczny trend na TikToku. Dzieci chcą wywołać halucynacje i zażywają leki alergiczne. Są już ofiary śmiertelne tej groźnej zabawy

Katarzyna Dębek
Katarzyna Dębek
W Internecie czyha wiele niebezpieczeństw dla dzieci. Warto monitorować, jakie strony przeglądają najmłodsi.
W Internecie czyha wiele niebezpieczeństw dla dzieci. Warto monitorować, jakie strony przeglądają najmłodsi. Zdjęcie ilustracyjne. Andrea Piacquadio Pexels.com
Popularne wyzwania w Internecie, których podejmują się dzieciaki, mogą skończyć się bardzo źle. Nie inaczej było z „zabawą” na TikToku nazywaną Benadryl Challenge, w której wziął udział 13-letni chłopiec, mieszkaniec stanu Ohio w USA. Niestety jego próba zakończyła się tragicznie i nastolatek zmarł.

Spis treści

TikTok to aplikacja, która skierowana jest do ludzi w różnym wieku. Pojawiają się na niej krótkie filmiki o różnej tematyce. Oprócz wielu edukacyjnych nagrań wideo pojawiają się również te bardzo niebezpieczne, zwłaszcza dla młodych osób. Modę na przeróżne challenge podchwytują małe dzieci i nastolatkowie. Niektóre z nich są na tyle groźne, że kończą się nawet śmiercią!

Benadryl Challenge – niebezpieczny trend na TikToku

Brytyjski „Daily Mail” ostrzega przed groźnym wyzwaniem na TikToku, który polega na przyjmowaniu dużej ilości leków alergicznych w celu wywołania halucynacji. Takie wyzwanie podjął 13-letni Jacob, który zażył 12 tabletek medykamentu dostępnego w USA bez recepty. Wszystko miało być nagrane przez kolegów chłopaka i opublikowane na TikToku. Nastolatek zamiast halucynacji dostał niebezpiecznych drgawek i stracił przytomność. Szybko został przetransportowany do szpitala, gdzie podłączono go do respiratora. Chłopak spędził w placówce medycznej 6 dni, po tym czasie lekarze stwierdzili śmierć mózgu!

Wyzwanie zwane Benadryl Challange nie jest nowością na TikToku. Popularne już było w 2020 roku, a Jacob nie jest jego pierwszą ofiarą. W sierpniu 2020 roku 15-latka zmarła również po przedawkowaniu leku na alergię. Głośno również było Blackout Challange, w wyniku którego zginęły dwie dziewczynki.

Apel rodziców Jacoba, który zmarł w wyniku wyzwania na TikToku

Rodzice zmarłego 13-latka przestrzegają innych opiekunów dzieci przed tym groźnym w skutkach wyzwaniem i proszą, aby bacznie przyglądać się poczynaniom maluchów w sieci. Apelują też o wprowadzenie ograniczenia wiekowego na TikToku.

Uzupełnij domową apteczkę

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Hanna Lis o bogatym facecie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Niebezpieczny trend na TikToku. Dzieci chcą wywołać halucynacje i zażywają leki alergiczne. Są już ofiary śmiertelne tej groźnej zabawy - Strona Kobiet

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronazdrowia.pl Strona Zdrowia