Wielu mężczyzn wciąż unika rozmów o zdrowiu intymnym, a jeszcze więcej odkłada wizytę u lekarza „na później”.
Tymczasem wcześnie wykryte choroby są w pełni wyleczalne, a szybka diagnostyka może oznaczać lata życia w zdrowiu i spokoju.
Dlatego jako Polska Press Grupa – największe wydawnictwo regionalne w Polsce – czujemy się odpowiedzialni, by mówić głośno o tym, co ważne.
Nasze tytuły i portale lokalne każdego dnia docierają do milionów czytelników – to ogromna siła, którą chcemy wykorzystać dla dobra społecznego.
Akcja „Tak dla jaj” to nie tylko kampania informacyjna, ale ruch społeczny, który ma odczarować wstyd, uczyć odwagi i promować zdrowe nawyki.
Z pomocą ekspertów, lekarzy, ambasadorów i lokalnych społeczności przypominamy, że troska o zdrowie to nie powód do żartów – to powód do dumy.
Bo prawdziwa siła to odwaga zadbać o siebie. Powiedzmy razem: Tak dla jaj!







