Spis treści
Ważny komunikat Sinsay
Sinsay, marka należąca do przedsiębiorstwa LPP, opublikowała 8 grudnia ważny komunikat. Sieć prosi klientów o zwrot konkretnego produktu. Chodzi o kubek z jesiennym motywem, o numerze katalogowym 578ES-MLC. Artykuł ten można było nabyć zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

Dlaczego produkt został wycofany ze sprzedaży?
Produkt został wycofany ze sprzedaży ze względu na ryzyko przekroczenia dopuszczalnego poziomu kadmu i ołowiu. „Istnieje prawdopodobieństwo, że produkt nie spełnia norm kontaktu z żywnością” – podkreślono w komunikacie. W informacji zaznaczono również, że używanie kubka może mieć wpływ na zdrowie konsumentów.
Konsumentom przysługuje zwrot pełnej ceny zakupu produktu. Jak dokonać zwrotu kubka marki Sinday?
Konsumentom przysługuje zwrot pełnej ceny zakupu produktu. Zwrot jest bezpłatny i realizowany po oddaniu produktu do punktu sprzedaży. Taka informacja została podana w komunikacie.
Osoby, które nabyły produkt w sklepach stacjonarnych, mogą dokonać zwrotu w dowolnym punkcie sieci. Nie musi to być ta sama lokalizacja. Klienci, którzy nie posiadają paragonu, będą mogli dokonać zwrotu po uzupełnieniu krótkiego formularza na miejscu
Jeżeli zamówiłeś kubek przez internet, zwrotu możesz dokonać po zalogowaniu się na swoje konto i wybraniu opcji „zwrot” lub „reklamacja”. Sieć prosi o postępowanie zgodnie z instrukcjami, które zostaną przesłane mailowo.
Marka zwróciła się do klientów z ogromną prośbą: „Przekaż dalej informację, że produkt jest wycofywany, zwłaszcza jeśli wiesz, że był on dawany w prezencie lub pożyczany”.







