Turbo spalanie czy Killer Ewy Chodakowskiej? Sprawdź efekty, spalane kalorie i dietę, jaką warto stosować przy regularnych ćwiczeniach

Monika Żurawska
Turbo spalanie czy Killer Ewy Chodakowskiej?
Turbo spalanie czy Killer Ewy Chodakowskiej? [pixabay.com]
Udostępnij:
Turbo spalanie, Killer, Skalpel i wiele innych to zestawy ćwiczeń autorstwa Ewy Chodakowskiej, bezpłatnie udostępnione w internecie w formie wideo. Ćwicząc regularnie z filmikiem, pt. "Turbo spalanie", efekty ujrzysz już po miesiącu. Sprawdź, ile kalorii tracisz podczas Turbo spalania.

Turbo spalanie

Turbo spalanie odnosi się do rodzaju treningu. Film z instruktażem trwa ok. 45 minut i można w całości obejrzeć go w internecie, wpisując jedynie nazwę treningu w wyszukiwarkę. Dzięki zastosowaniu naprzemiennym różnego typu ćwiczeń trenujący znacząco podnosi swoje tętno, spala dużo kalorii i po niecałej godzinie treningu bardzo intensywnie czuje mięśnie całego ciała. Program ten nie jest ukierunkowany na rzeźbienie konkretnej partii ciała. Jego głównym zadaniem jest raczej spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej zalegającej w całym organizmie.

Ewa Chodakowska – autorka turbo spalania

Turbo spalanie to jeden z wielu treningów fitness nagranych przez Ewę Chodakowską-Kavoukis i udostępniony do bezpłatnego korzystania w sieci. Polska trenerka fitness zapisała się w historii, m.in. dzięki Guinness record holder Biggest Training. Pochodzi z Sanoka. Uchodzi w naszym kraju za jedną z najpopularniejszych kobiet promujących zdrowy tryb życia. Nazywana jest “trenerką wszystkich Polek”. Uczęszczała do Pilates Academy Athens oraz IAFA College Athens. Jak sama deklaruje “motywacja do porzucenia dawnego trybu życia, odrobina wytrwałości i silnej woli, prawidłowe odżywianie, regularna aktywność fizyczna oraz regeneracja” – to według niej jest recepta na sukces.

Zobacz również:

Jakie efekty daje turbo spalanie?

Turbo spalanie to program, który wykonywany regularnie, np. 4–5 razy w tygodniu przyniesie efekty każdemu w postaci poprawy kondycji i ogólnego wyglądu ciała. Nie oznacza to jednak, że w 3 tygodnie twój brzuch zostanie wyrzeźbiony. Kluczową sprawą w tej kwestii jest punkt, z którego startujemy. Jeśli turbo spalanie zaczyna wykonywać osoba z idealnym wskaźnikiem BMI, która od zawsze uprawiała sport i zdrowo się odżywiała, a obecnie poszukuje jedynie urozmaicenia, być może ona po miesiącu ujrzy na swoim brzuchu wyraźny zarys mięśni. Jeśli do tej pory jeszcze go nie dostrzegła.

Natomiast, gdy osoba jest w stanie ocenić obiektywnie, że w przeszłości nie interesowała ją żadna aktywność fizyczna, przez co sylwetka pozostawia wiele do życzenia – ona będzie musiała poczekać dłużej. Mam tu na myśli efekty wizualne, widoczne gołym okiem. Te w postaci lepszego samopoczucia i poprawy ogólnego stanu zdrowia pojawią się z pewnością już po pierwszych zakończonych treningach turbo spalania.

Ewa Chodakowska o metamorfozach swoich podopiecznych:

Turbo spalanie czy Killer?

Turbo spalanie tak samo jak i Killer to dwa z wielu zestawów proponowanych przez Ewę Chodakowską. Ciężko jest je porównać dopóki nie spróbuje się samodzielnie zrobić dwóch prawie godzinnych treningów. Wtedy można zestawić je ze sobą i ocenić. Pomimo tego, jak sama nazwa wskazuje Killer, tj. z angielskiego "zabójca" docelowo jest treningiem dedykowanym osobom, które do tej pory miały jakąkolwiek, chociażby najmniejszą styczność ze sportem. Killer to najcięższy trening proponowany przez Ewę Chodakowską.

Ewa Chodakowska prezentuje przykładowy zestaw ćwiczeń:

Turbo spalanie – kalorie, czyli ile spalamy podczas treningu z Ewą Chodakowską?

Nie da się jednoznacznie stwierdzić, ile kalorii tracimy wykonując jeden trening, pt. Turbo Spalanie. Jest to kwestia bardzo indywidualna i ściśle związana z organizmem każdego z nas. Duży wpływ na tę liczbę ma chociażby zaangażowanie podczas ćwiczeń i robienie przerw w trakcie treningu właściwego.

Turbo spalanie a dieta

Oczywistym jest, że trening zawsze stanowi wyłącznie uzupełnienie zdrowej i zbilansowanej diety. To ona pozwala osiągnąć piękną sylwetkę, ale także przyczynia się w każdym aspekcie do poprawy naszego stanu zdrowia. Ogromnym błędem jest podczas treningów drastyczne obcinanie kalorii. Nasz organizm wtedy ma jeszcze większe zapotrzebowanie na to, by czerpać traconą energię z jedzenia. Jeśli będziesz zjadał/ła 5 normalnych porcji zdrowego jedzenia, w równych odstępach czasowych, a dodatkowo wprowadzisz treningi w postaci Turbo spalania, na efekty nie będzie trzeba długo czekać.

Ewa Owczarek-Kacprzak, dietetyczka w rozmowie z Ewą Chodakowską na temat diety:

Polecamy również:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Strona Zdrowia
Dodaj ogłoszenie