5 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to...
fot. Pxhere.com

Jak promować biznes online podczas epidemii koronawirusa?

Promuj swoją markę w sieci

Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to niektóre z nich starają się zarabiać. VOD.pl, Player.pl, Cineman.pl, Ipla czy iTunes odnotowują duże zainteresowanie filmami w streamingu. Specjalne oferty dla słuchaczy przygotowały serwisy muzyczne, np. Tidal. Repozytoria ebooków także ogłosiły duże promocje.

Te wszystkie oferty mogą pomóc utrzymać satysfakcjonujący poziom sprzedaży w czasach epidemii. Podobne działania mogą podjąć mali przedsiębiorcy.

Zobacz również

Pościg ulicami Krakowa. Auto staranowane, a w bagażniku...

Pościg ulicami Krakowa. Auto staranowane, a w bagażniku...

Mamma Mia - hity ABBY w Radomiu. Publiczność świetnie się bawiła [ZDJĘCIA]

Mamma Mia - hity ABBY w Radomiu. Publiczność świetnie się bawiła [ZDJĘCIA]

Polecamy

Lek hormonalny wycofany z obrotu. Jest niebezpieczny. Nie stosuj go!

Lek hormonalny wycofany z obrotu. Jest niebezpieczny. Nie stosuj go!

Ozempikowa pupa. Nowy efekt uboczny leku

Ozempikowa pupa. Nowy efekt uboczny leku

Zanim dasz komuś łyka, zastanów się dwa razy. Oto, co ci grozi

Zanim dasz komuś łyka, zastanów się dwa razy. Oto, co ci grozi