10 z 13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Na czas pracy warto usunąć ze swojego otoczenia wszelkie...
fot. Pxhere.com

10 sposobów na zwiększenie efektywności pracy zdalnej

2. Usuń ze swojego otoczenia rozpraszacze

Na czas pracy warto usunąć ze swojego otoczenia wszelkie możliwe rozpraszacze, np. wyłączyć zbędne aplikacje i powiadomienia. Jeżeli w domu są małe dzieci, dobrze jest uzgodnić z partnerem takie godziny pracy, aby jedna osoba mogła skupić się na swoich obowiązkach, a druga zajmowała się w tym czasie maluchami.

Warto również wprowadzić ogólnie obowiązujące zasady ułatwiające mieszkanie ze starszymi domownikami. Można poprosić nastolatków, aby w godzinach pracy nie słuchali głośno muzyki czy wychodzili z psem na spacer.

W czasie pracy lepiej jest wstrzymać się z czytaniem wiadomości o koronawirusie, które nie tylko są źródłem dodatkowego stresu, ale także mogą powodować niepotrzebne napięcie, poczucie lęku, strachu i zagrożenia.

Zobacz również

Herbata na trawienie niektórym może zaszkodzić. Kto nie może pić herbaty miętowej?

Herbata na trawienie niektórym może zaszkodzić. Kto nie może pić herbaty miętowej?

Uzależnia jak narkotyk, ale może oznaczać chorobę. Skąd ciągła ochota na słodycze?

Uzależnia jak narkotyk, ale może oznaczać chorobę. Skąd ciągła ochota na słodycze?

Polecamy

Kto nie może jeść grejpfrutów? Sprawdź, czy jesteś w tej grupie

O TYM SIĘ MÓWI
Kto nie może jeść grejpfrutów? Sprawdź, czy jesteś w tej grupie

Możesz rozpoznać demencję, zanim się ujawni. Zwróć uwagę na te wyniki badań

NOWE FAKTY
Możesz rozpoznać demencję, zanim się ujawni. Zwróć uwagę na te wyniki badań

GIF wydał decyzję: zakaz wprowadzenia - Pulmopect (14.11)

GIF wydał decyzję: zakaz wprowadzenia - Pulmopect (14.11)