2/13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Spożywanie 3-4 posiłków w regularnych odstępach czasowych...
fot. Ocean Ng on Unsplash

Jedz regularnie

Spożywanie 3-4 posiłków w regularnych odstępach czasowych każdego dnia pomaga uregulować poziom glukozy i insuliny we krwi, co w przypadku insulinoopornych jest niezwykle ważne. Osobom z tym schorzeniem zaleca się przestrzeganie pór posiłków w taki sposób, aby przerwy między poszczególnymi daniami wynosiły 3-5 godzin, a najlepiej 4 godziny. Pozwala to unormować wydzielanie insuliny, poprawia nastrój i samopoczucie.

Zobacz również

Zioła na niestrawność wspierają pracę układu pokarmowego. Jakie rośliny wybierać?

Zioła na niestrawność wspierają pracę układu pokarmowego. Jakie rośliny wybierać?

Leki ziołowe na przerost i zapalenie prostaty. Te rośliny łagodzą uciążliwe objawy

Leki ziołowe na przerost i zapalenie prostaty. Te rośliny łagodzą uciążliwe objawy

Polecamy

Nalewka z dzikiej róży to bogactwo witaminy C! Wspiera odporność i krążenie

Nalewka z dzikiej róży to bogactwo witaminy C! Wspiera odporność i krążenie

Kiedy jest najwięcej jodu nad morzem? Nie tylko w wakacje uzupełnisz niedobory!

Kiedy jest najwięcej jodu nad morzem? Nie tylko w wakacje uzupełnisz niedobory!

Czy masz niedobór witaminy C? Objawy można z początku przeoczyć!

Czy masz niedobór witaminy C? Objawy można z początku przeoczyć!

Dodaj ogłoszenie