2/13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Spożywanie 3-4 posiłków w regularnych odstępach czasowych...
fot. Ocean Ng on Unsplash

Jedz regularnie

Spożywanie 3-4 posiłków w regularnych odstępach czasowych każdego dnia pomaga uregulować poziom glukozy i insuliny we krwi, co w przypadku insulinoopornych jest niezwykle ważne. Osobom z tym schorzeniem zaleca się przestrzeganie pór posiłków w taki sposób, aby przerwy między poszczególnymi daniami wynosiły 3-5 godzin, a najlepiej 4 godziny. Pozwala to unormować wydzielanie insuliny, poprawia nastrój i samopoczucie.

Zobacz również

Te objawy mogą oznaczać niedobór żelaza! Sprawdź, czy nie grozi ci anemia

Te objawy mogą oznaczać niedobór żelaza! Sprawdź, czy nie grozi ci anemia

Jak zadbać o zdrowie psychiczne? 6 rad, które wpłyną na dobre samopoczucie

Jak zadbać o zdrowie psychiczne? 6 rad, które wpłyną na dobre samopoczucie

Polecamy

Długie siedzenie przed telewizorem zwiększa ryzyko zakrzepicy!

Długie siedzenie przed telewizorem zwiększa ryzyko zakrzepicy!

COVID-19 może wpływać na mózg dzieci. Jakie zaburzenia powołuje?

COVID-19 może wpływać na mózg dzieci. Jakie zaburzenia powołuje?

Omikron pozostaje dłużej na powierzchniach i skórze niż poprzednie warianty

Omikron pozostaje dłużej na powierzchniach i skórze niż poprzednie warianty

Dodaj ogłoszenie