1 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Witamina C to szczególnie cenny składnik naszej diety w...
fot. margouillat/123rf.com

Witamina C to szczególnie cenny składnik naszej diety w sezonie jesienno-zimowym, ponieważ wzmacnia ona nasz układ odpornościowy poprzez branie udziału w procesie wytwarzania przeciwciał. Dzienne zapotrzebowanie na nią wynosi 80-90 mg.

Sprawdź, które owoce i warzywa mają najwięcej witaminy C! Nie ma wśród nich cytryny!

Zobacz kolejne slajdy, przesuwając zdjęcia w prawo, naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE.

Zobacz również

Już czas przygotować świąteczne pierniczki. Podajemy sprawdzony przepis

Już czas przygotować świąteczne pierniczki. Podajemy sprawdzony przepis

Czy przy cukrzycy można jeść słodycze? Sprawdź zdrowsze zamienniki słodkich deserów

Czy przy cukrzycy można jeść słodycze? Sprawdź zdrowsze zamienniki słodkich deserów

Polecamy

Dentobus odwiedzi w grudniu szkoły i przedszkola w Polsce. Gdzie stanie i co oferuje?

Dentobus odwiedzi w grudniu szkoły i przedszkola w Polsce. Gdzie stanie i co oferuje?

Prezbiopia, czyli starczowzroczność. Jakie są jej objawy i jak ją leczyć?

Prezbiopia, czyli starczowzroczność. Jakie są jej objawy i jak ją leczyć?

Wysokie ciśnienie krwi może wpływać na zdrowie psychiczne. Jakie daje objawy?

Wysokie ciśnienie krwi może wpływać na zdrowie psychiczne. Jakie daje objawy?

Dodaj ogłoszenie