Zamknij

Strona Zdrowia

Co jeść, by zachować zdrowie? Top 12 zaleceń codziennej diety

Nie sposób przecenić roli zdrowej diety w zapobieganiu współczesnym chorobom cywilizacyjnym. Nadciśnienie, choroba wieńcowa, cukrzyca typu 2, nowotwory,

Public Domain Pictures/Pexels

Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze [1/13] Następne

Dieta przeciw chorobom cywilizacyjnym

Nie sposób przecenić roli zdrowej diety w zapobieganiu współczesnym chorobom cywilizacyjnym. Nadciśnienie, choroba wieńcowa, cukrzyca typu 2, nowotwory, choroby płuc, nerek, wątroby i mózgu czy niebezpieczne infekcje to obecnie najczęstsze przyczyny przedwczesnych zgonów, którym można zapobiegać na co dzień.

Znany badacz tych zagadnień, specjalista żywienia klinicznego i propagator diety złożonej z pełnowartościowej żywności pochodzenia roślinnego, dr Michael H. Greger, na podstawie tysięcy badań naukowych ustalił listę produktów o kluczowym znaczeniu dla profilaktyki zachorowań i określił, ile należy ich spożywać na co dzień, by zapewnić sobie wszystkie składniki zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia.

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy